Nasze działania w związku z pandemią COVID-19. Procedury bezpieczeństwa w hotelu Boruta***

Drodzy Goście,

W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wprowadziliśmy procedury zgodne
z wytycznymi dla funkcjonowania hoteli w trakcie epidemii COVID – 19 opracowanymi przez Ministerstwo Rozwoju w konsultacji z GIS.

Procedury są aktualizowane i dostosowywane do wydawanych rozporządzeń
i wytycznych stosownych organów. Niemniej jednak należy mieć na uwadze, że w trakcie pobytu procedury mogą się zmienić i będą się różnić od zaprezentowanych w niniejszym dokumencie
Mamy nadzieję, że wprowadzone zasady bezpieczeństwa i higieny w Hotelu Boruta *** pozwolą Państwu w pełni cieszyć się pobytem, w zdrowiu i spokojnej atmosferze.

ZASADY I PROCEDURY OGÓLNE:

  • Zapewniamy, że używamy specjalistycznych i certyfikowanych środków do dezynfekcji powierzchni podłogowych, klamek, włączników światła, poręczy na klatkach schodowych.
  • W najważniejszych punktach hotelu jak i jego częściach zapewniamy płyny do dezynfekcji rąk.
  • W hotelu dezynfekujemy wszelkie powierzchnie w recepcji, holu, restauracji zgodnie z wytycznymi GIS.
  • Na ladzie recepcyjnej zamontowana jest szklana osłona jako bariera ochronna.
  • Zapewniamy numery telefonów do najbliższych jednostek Sanitarno-Epidemiologicznych oraz służb medycznych.
  • Nie przyjmujemy Gości w celu odbycia kwarantanny.
  • W hotelu mogą przebywać wyłącznie osoby zakwaterowane.
  • Zalecamy noszenie maseczek ochronnych w częściach ogólnodostępnych.
  • Prosimy o zachowanie odległości 2 metrów względem innych gości.
  • W związku z zagrożeniem wirusem COVID -19 hotel ma prawo do zawieszenia lub ograniczenia usług, które zwiększałaby zagrożenie Gości oraz personelu.

RECEPCJA:

  • Drzwi wejściowe do hotelu oraz pozostałe powierzchnie m.in. klamki, włączniki światła oraz poręcze na klatkach schodowych są regularnie dezynfekowane.
  • Po wejściu do hotelu prosimy o dezynfekcję rąk w specjalnie do tego przygotowanym punkcie znajdującym się przy wejściu.
  • Obecność Gościa przy recepcji jest ograniczona do minimum.
  • Liczba osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym jest ograniczona. W zachowaniu odpowiedniej, bezpiecznej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce
    (2 metry) pomaga personel hotelu. Prosimy o współpracę.
  • Lada recepcyjna, terminal płatniczy oraz długopisy są dezynfekowane po każdym zameldowaniu Gościa.
  • Zachęcamy do płatności bezgotówkowych.

POKOJE HOTELOWE:

  • Pokoje hotelowe po zakończonym pobycie Gości podlegają szczegółowej dezynfekcji według zaleceń GIS i są regularnie wietrzone.
  • Ze względów sanitarnych nie świadczymy usługi sprzątania podczas pobytów.
    Na specjalne życzenie, po telefonicznym ustaleniu z recepcją i pod nieobecność Gości
    w pokoju, personel sprzątający dokona tej usługi.
  • Jeżeli istnieje potrzeba jedynie wymiany ręczników, opróżnienia kosza na śmieci lub uzupełnienia przyborów toaletowych prosimy o kontakt z recepcją.
  • W pokojach obowiązuje zakaz korzystania z suszarek do włosów (zgodnie z zaleceniami GIS).
  • Z pokoi zostały usunięte wszelkie elementy, które trudno byłoby zdezynfekować.
  • Pościele i ręczniki prane są przez pralnię w temp. min 60 ºC z dodatkiem detergentu. Pranie jest dostarczane w reżimie sanitarnym.
  • Pracownicy housekeepingu wyposażeni są w środki ochrony osobistej: maseczki, jednorazowe rękawiczki i środki dezynfekujące dłonie.

RESTAURACJA:

  • Restauracja działa zgodnie z zaleceniami GIS.
  • Przed jej otwarciem sale są wietrzone.
  • Dla bezpieczeństwa Gości zrezygnowaliśmy z obrusów materiałowych.
  • Przed wejściem do restauracji prosimy o dezynfekcję rąk w specjalnie do tego przygotowanym punkcie.
  • Wprowadziliśmy bezpieczne odległości między stolikami i krzesłami w restauracji.
  • Liczba osób przebywających jednocześnie w restauracji jest ograniczona.
  • Stoły, krzesła są dokładnie dezynfekowane po każdym Gościu.
  • W restauracji są również udostępnione punkty dezynfekcji rąk.
  • Posiłki Gościom serwowane są bezpośrednio do stolika. Zrezygnowaliśmy całkowicie
    z posiłków serwowanych w formie bufetu.
  • Posiłki przygotowywane są zgodnie ze wszelkimi normami i zasadami HACCP przy zachowaniu szczególnych środków ostrożności.

PERSONEL

  • Wszyscy pracownicy hotelu i restauracji hotelowej są wewnętrznie przeszkoleni
    z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i ostrożności pod względem zapobiegania wirusowi Covid-19, według zaleceń GIS i są zobligowani do bezwzględnego ich przestrzegania.
  • Prowadzimy kampanię informacyjną dla personelu, dotyczącą zachowania szczególnych środków ostrożności według zaleceń GIS, WHO i HACCP.
  • Każdy pracownik po przyjściu do pracy ma mierzoną temperaturę (bezdotykowym termometrem). W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych pracownik zostaje oddelegowany do domu.
  • Personel pracuje określonymi zespołami i na wyznaczonym obszarze niwelując możliwość krzyżowania zarażenia.
  • Personel wyposażony jest w środki ochrony osobistej oraz ma zapewnione środek do dezynfekcji rąk.
  • Wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.

KOMUNIKACJA

Jeśli masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 1820 135 89 lub mailowo pod adresem: boruta@hotelboruta.pl. Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Na naszej stronie www.hotelboruta.pl możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji.

Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590. Dbaj o zdrowie swoje i innych.